یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
۰ نفر

ظفرقندی گفت: حوزه سلامت یک بخش خدماتی - تخصصی است که باید بر مبانی علمی اداره شود؛ سیاست بازی تفکر جناحی در این حوزه هیچ جایی ندارد و از نظر من مطرود است.

به گزارش همشهری آنلاین، ظفرقندی گفت: من از همه نیروهای توانمند ، متعهد و مسئولیت پذیر با هر گرایش فکری برای عملیاتی تر شدن برنامه وزارت بهداشت در دولت چهاردهم استفاده خواهم کرد. هرکس در چارچوب قوانین رسمی کشور برای پیشرفت ایران تلاش کند، نیروی ارزشی است و ما دست او را برای همکاری با صمیمیت می فشاریم. ما باید با مقررات زدایی ، تسهیل امور به منظور حفظ و نگهداشت نیروی انسانی برای نسل جوان امید ایجاد کنیم.

او ادامه داد: گفته شد که من مخالف افزایش دانشجو بودم؛ باید بگویم من هیچگاه با افزایش دانشجو مخالفت نکردم با هیچ قانونی هم مخالفت نکردم و نمی کنم فقط گفتیم که افزایش دانشجو دو پیوست نیاز دارد؛ بودجه و استاد. اگر ندهید باعث کاهش کیفیت می شود. گفته اند که هرجا رفته ام سیاسی کاری کرده ام؛ نگاه کنید من هشت سال رئیس دانشگاه بودم؛ همه افرادی که از گروه مقابل بودند، معاون من بودند و با افتخار برای من پیگیری می کنند بدون اینکه من از آنها بخواهم. من چگونه سیاست بازی کرده ام که همه از نظرات متقابل ما بودند اما چه در علوم پزشکی و چه نظام پزشکی با هم کار کردیم و با افتخار و رفاقت کار کردیم.

ظفرقندی گفت: گفته اند که من گفته ام انتخابات مهندسی شده؛ ببینید؛ صحبت من دائر بر یک مطلب بوده و آن این بوده که آقای دکتر پزشکیان که الان رئیس جمهور هستند، در همان انتخابات رد صلاحیت شدند. و اگر نبود دخالت بزرگان، امروز آقای دکتر پزشکیان امروز رئیس جمهور کشور نبودند. بالاخره ما نمی توانیم واقعیات را کتمان کنیم؛ من به بقیه نمایندگان اهانتی نکردم بنابراین اگر کسی را بدون وجه حذف کنند، طبیعتا این انتخابات در آن ناحیه مخدوش می شود.

کد خبر 875310
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha